niedziela, 14 września 2014

Box na urodziny

Tym razem zaprezentuję pudełeczko dla młodej  kobietki, która obchodziła 
18 urodziny.  Box już  został wręczony,  zdjęcie prezentuję teraz bo nie lubię publikować ich zanim dana praca nie trafi do właściciela.
Tak wygląda z zewnątrz:
 A tak w środeczku:

 Wykonałam kwiatuszki z pieniążków korzystając z  kursu   OriBelli.  Nie wyszły możne takie piękne jak na kursiku, ale od jakiegoś czasu bardzo dokucza mi drętwienie prawej ręki.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i przesyłam buziaki.

10 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko, pełne wdzięku i elegancji!!! A na koniec niespodzianka, najpierw zobaczyłam fotkę różyczek z banknotów, a potem doczytałam się, że skorzystałaś z origami, cieszę się ogromnie:))) Mnie się bardzo bukiet podoba:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt tych banknotowych kwiatków :) a box cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! I wspaniały pomysł na te kwiatki z banknotów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełeczko ale bukiet robi rewelacyjne wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny box i śliczne kwiatuszki z banknotów :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, this is stunning! Great work!

    Hugs, Anne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i bardzo oryginalny bukiet! Całość pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że tu zaglądasz i pozostawiasz swą obecność.

Obserwatorzy