Translator

czwartek, 16 stycznia 2014

Urodziny

Dzisiaj karteczka urodzinowa wykonana z papieru wizytówkowego, oraz papieru Miętowy cukierek-02 z Galerii Papieru 
 Użyłam  wykrojnika S5-161  Radiant Rectangles firmy Spellbinders  zakupionego tytaj

 Do wykonania tej karteczki wykorzystałam jeszcze elementy wycięte z wykrojników firmy Memory Box, 98321 DIES- Chloe Stem i 98334 DIES- Flutter Vine oraz Marianne Design  LR0206
Elementy te wycięłam sobie będąc z wizytą u pewnej niesamowitej dziewczyny o imieniu Agnieszka.
A właśnie te małe różyczki wykonane z papieru morwowego kupiłam w Wild Orchid Crafts , natomiast te większe wykonałam sama ze zwykłego kremowego panieru i wykrojnika Spellbinders Rose Creations SKU: S5-050

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

15 komentarzy:

  1. Kochana kartka jest przecudna:)Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka. Ogromnie podoba mi się ten wykrojnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wow, this is stunning! Love the layers of dies, gorgeous colors and style!

    Hugs, Anne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest po prostu cudna !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka wyjątkowa. Piękne brzoskwiniowe kolory. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wyjątkowa. Piękne brzoskwiniowe kolory. Super!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że tu zaglądasz i pozostawiasz swą obecność.

Obserwatorzy

Festive 3 Column