czwartek, 29 listopada 2012

Wyróznienie

Otrzymałam wyróżnienie od Moni
za które bardzo dziękuje
Teraz zasady wyróżnienia:
Zasady tego wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje odpowiedzi na pytania Moni:
1. Warzywa czy owoce?            warzywa
2. Czerwony czy czarny?                  czerwony
3. Polska czy Świat?                              Polska        
4. Komputer czy Telewizor?        komputer
5. Huba-buba czy orbit?                         orbit
6. Kot czy pies?                                kot i pies
7. Chciałabym spędzić mój wymarzony urlop w/nad/na...?   we Włoszech
8. Najbardziej nie lubię...?   deszczowej jesieni i zimy
9. Kino czy teatr?                            kino i teatr
10. Ulubiony film?                        "Sami swoi"

II moje pytania 

1. samochód czy spacer 
2. kawa czy herbata
3. romans czy kryminał
4.kolczyki czy klipsy
 5.impreza w domu czy w super lokalu
6. zdrowa żywność czy fastfood
7. ostre czy słone
8. miłość czy  flirt (romans)
9. domek jednorodzinny czy mieszkanie w bloku
10. słońce czy deszcz 

 A wyróżnienie poleci do:
Anna 
Pysia 
Monis-ka  
Joanna 
Malgodia 
Klaudia 
Dorota 
Iwona 
Aga 
Ania 
Rudlis 

6 komentarzy:

  1. dziekuje bardzo za wyroznienie jest mi niezmiernie milo, ze zechcialas mnie wyróżnić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Tobie i dziękuję za wyróżnienie :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) Jest mi bardzo miło, że pomyślałaś o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci pięknie :) to jest takie miłe jak ktoś nas wybiera :) :) :)Nie gniewaj się, że nie podam dalej, marnie u mnie z czasem. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę super scrapowania z Agnieszką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie - to tak dodaje skrzydeł:)) Gratuluję wyróżnienia - lubię do Ciebie zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że tu zaglądasz i pozostawiasz swą obecność.

Obserwatorzy