Translator

poniedziałek, 17 września 2012

I kolejna ślubna karteczka

Witam serdecznie , ostatnio mało tworzę,
papierkowych prac, bo wyszywam obrus.
Ale zakupiłam nowe wykrojniki i bardzo chciałam
je wypróbować i  zrobiłam karteczkę
ślubną. Wybaczcie że jakość zdjęć jest nie za dobra,
ale robiłam je na prędko i nie zbyt dobrze mi wyszły.
 Kwiatki powycinałam wykrojnikami
  i  posklejałam poszczególne elementy.
 Stempelek z życzeniami pochodzi z blogu Jolagg 
za który bardzo dziękuje ,  natomiast stempelek ze słowem 
Miłość dostałam od superowej dziewczyny o imieniu Agnieszka.

10 komentarzy:

  1. Kartka bardzo elegancka. Pięknie wyglądają kieliszki z bąbelkami szampana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, fantastycznie ozdobiłaś kieliszki, te bąbelki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi sweetie loving this totally beautiful creation. Gorgeous colour.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi sweetie loving this totally beautiful creation. Gorgeous colour.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna i delikatna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, szampańska karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, super pomysł z kieliszkami :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że tu zaglądasz i pozostawiasz swą obecność.

Obserwatorzy

Festive 3 Column