wtorek, 6 marca 2012

Na 18 urodziny

Witam wszystkich serdecznie
dzisiaj karteczka dla młodego dorosłego 
mężczyzny na jego 18 urodziny.

 
Wzór na kształt karteczki zawdzięczam 
pewnej bardzo miłej Monice 
 która wyraziła zgodę bym mogła wykorzystać 
jej projekt. Moniko bardzo serdecznie dziękuje.
Tak prezentuje się środek z jednej strony
 
 Tu zbliżenie na kwiatki
 
 A tak prezentuje się  środek z drugiej strony
 Do wykonania karteczki użyłam papieru
do ozdobienia karteczki wykorzystałam 
kwiatki wykonałam za pomocą 
do cieniowania i stempli użyłam tuszu
 stemple pochodzą z
listki wykonałam wykrojnikiem Spellbinders Foliage,
a rameczki wykonałam wykrojnikiem Spellbinders Rectangles


10 komentarzy:

  1. Śliczna! No, a ta dziewczyna w środku, to już dla dorosłego faceta :)

    Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta karteczka , jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, niewinnie się zapowiada a tu taka niespodzianka w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka:)Pierwsza strona taka delikatna:)A w środku proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka z niespodzianką w środku :) Świetny pomysł i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny masz blog od jakiegos czasu go obserwuje.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że tu zaglądasz i pozostawiasz swą obecność.

Obserwatorzy