poniedziałek, 10 stycznia 2011

Kobiece drobiazgi

Trochę straciłam wenę do tworzenia 
skrapkowych  karteczek,
ale to nie znaczy że próżnuję i nic nie
tworzę. Przez ostatnie dni powstało kilka
drobnych ozdóbek (błyskotek).
Zrobiłam kilka par kolczyków
Oczywiście kolory koralików to
jedne z moich ulubionych.
Wczoraj w szkole mojej córki odbyło się wielkie granie "Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy". Było wiele konkursów , loterii oraz wspaniałych zabaw. Między innymi odbyła się licytacja, na którą ofiarowałam kolczyki przedstawione poniżej ,wykonane własnoręcznie przeze mnie. Chciałam w ten sposób choć troszeczkę pomóc chorym dzieciom
Pozdrawiam serdecznie i cieplutko oraz bardzo dziekuję za pozostawienie miłego słowa.

1 komentarz:

  1. Fajne te przedostatnie....
    Zrobię kursik na te zakładki może w czasie ferii;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że tu zaglądasz i pozostawiasz swą obecność.

Obserwatorzy