piątek, 3 grudnia 2010

Zabawa na Portalu Polki Scrapują i wyzwanie

Wszystkich serdecznie zapraszam wraz z zespołem Portalu Polki Scrapują do wspaniałej zabawy pod tytułem "TYDZIEŃ INSPIRACJI ŚWIĄTECZNYCH I BLOG HOP ~~" , która zaczyna się w poniedziałek 06.12.2010r.
Tu znajdziecie zasady zabawy
A po za tym chciałam zaprezentować swą pracę jaką wykonałam  na jedno z wyzwań na Portalu Polki Scrapują . A oto i tak się prezentuje , zdjęciea zrobione sa w różnym świetle
Pozdrawiam serdecznie i cieplutko i dziekuję za pozostawienie miłego słowa.

3 komentarze:

  1. Kartka świetna i taka bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj ale cudo :) Ja też próbowałam coś zrobić na to wyzwanie, ale... to nie moje kolory ;) Gratuluję pomysłu, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, bogata ale nie za bogata, wszystko pięknie do siebie pasuje:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że tu zaglądasz i pozostawiasz swą obecność.

Obserwatorzy